Re: Remote Desktop nie działa - IP publiczne, firewall wyłączony

Autor: Bula <abukowski_at_spamikwi.ps.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 17:02:56 MET

W artykule news:eo07c1$df6$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Apsik z adresu <czahu@_TNIJ_o2.pl> napisał(a):

> Witam, prosba o pomoc:
>
> Przejmowanie konsoli działa tylko w jedną stronę tzn. z mojego
> domowego komputera mogę przejmowac komputery, nie ma opcji aby
> przejąć mojego kompa z internetu (działa za to przejmowanie mojego
> kompa wewnątrz sieci domowej):
>
> - ip jest publiczne, ping z internetu odpowiada

Pytanie czy to twoj IP :)

> - firewall wbudowany w XP wyłączyłem dla pewnosci

Czasmi firewall mimo woli blokuje te poloczenie, wiec mozna w nim wlaczyc
aby port 3389 byl otwarty
> - w system properties zaznaczyłem opcje Remote Assistance oraz Remote
> Desktop (user z hasłem dodany)

Skoro dziala w wewnatrz sieci user juz nie ma znaczenia

> 1. Jaki jest powód ze nie moge przejąc mojego kompa z izternetu
> pomimo ze odpowiada ping

> 2. Jak sprawddzić czy port 3389 jest otwarty (czy jesli jest
> LISTENING to OK ?). Admin sieci twierdzi ze port jest otwarty.

Sproboj zalogowac sie telnetem na ten port i bedziesz juz wszystko wiedzial.

start=>uruchom->telnet
open
twoj_ip 3389

--