Re: Gdzie Windows XP przechowuje dane połączeń sieciowych?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 19:49:09 MET

In news:1168192792.067891.189700@i15g2000cwa.googlegroups.com,
*Użytkownik* <chlitto@gmail.com> typed:
> Witam, od jakiegoś czasu szukam bez większych powodzeń miejsca gdzie
> winxp przechowuje dane połączeń sieciowych. Chodzi mi o pliki gdzie
> windows przechowuje dane połączenia do internetu takie jak chociażby
> hasło/numer/login, dzięki czemu po ich przekopiowaniu na inny
> komputer miałbym tam automatycznie skonfigurowane połączenie...
> pozdrawiam

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System
Provider\{tu_Twoj SID}\Data
Powinienes tam znalezc podklucze o nazwach liczbowych, majacych w
"Domyślna": Identyfication i Cryptographic Keys.
Tu siedzą wszystkie wpisywane hasła, adresy itp.
Mechanizm autouzupełnienia korzysta tez z danych zapisanych w pliku
index.dat w katalogu Historia.

PS.
Jeżeli używasz pliku wymiany o stałej wielkości, to niestety index.dat
będzie zawierał jeszcze nieco poprzednich danych, gdyż system odtworzy je
wlasnie z pliku wymiany.
PS2. Do w/w klucza nadaj sobie uprawnienia, defaultowo ma tylko System

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx