Re: Czym otworzyc plik MDB ?

Autor: Fantom <szczukot_at_SPAM.poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 19:06:20 MET

> [...]
>
> Stary sprzęt, a mają bazy M$Access2k3?

Nie. Maja sterowniki ODBC i BDE. Wystarcza do podlaczenia sie do pliku MDB.

> Ciekawe jak je używają bez ... i w Win98 ?

Tak. Nawet nie SE.

> BTW co to za ITzawodnicy co muszą ... a nie są przygotowani/pozwalają
sobie
> na takich klientĂłw!

Hehe. Wbrew pozorom to niezly klient jest. Bo niszowy i nikt w niego nie
wchodzi, a takich klientow w Polsce jest kilka tysiecy z tej grupy :)

> Kręcisz i już, bo podłączenie do karty sieciowej powinno być/jest
> standardowo ...

W komputreach majacych po 7 lat ? W zyciu. Trzeba by karte wkladac (i
pytanie czy tam PCI sa w srodku jeszcze)

Fantom
ps. Tak swoja droga ja zajmuje sie tylko oprogrmaowaniem na te kompy. Nigdy
ich nie skladalem ani nie zamawialem.