Ustawienie programów do poszczególnych rodzajów plików

Autor: <iamrosss_at_gmail.com>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 14:11:23 MET

Witam,
W oknie exploratora windows mam pliki z rozszerzeniem .doc czyli są to
pliki stworzone programem word. Niestety klikając 2 razy na ikonkę
pliku nie otwiera się on w wordzie tylko w wordpadzie. Próbuje to
zmienić na 2 sposoby. W pierwszym klikam prawym klawiszem na plik i
daje "otwórz za pomocą" i wybieram worda, nie pomaga. Drugi sposób.
Uruchamiam narzędzia->opcje folderów->typy plików, dodaje nowy typ
DOC wybieram program Word do otwierania i nie mogę kliknąć buttona
zastosuj. Może dla tego iż to konto ma prawa użytkownika? Dodam
jeszcze iż na koncie z uprawnieniami administratora jest wszystko jak
należy. Proszę o jakieś rady?
pozdrawiam