IIS6 - o czym sobie zapomniałem?

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 11:10:59 MET

 Witam,
Jest sobie działający IIS6.
Zrobiłem wirtualny katalog, którego jedynym celem jest wyświetlanie,
download plików.
Jeżeli odwołam się do niego http://serwer/pliki - działa.
Jeżeli odwołam się do niego https://serwer/pliki - 404.
Nie muszę dodawać że, działają tam, kiedyś założone inne wirtualne katalogi.
Działają po HTTPS - aż taki lama nie jestem...
Czyli https://serwer/dawnotemu - działa.
Właściwości wirtualnego katalogu" pliki" zostały przeklikane na takie jak
tego(tych) działających i cały czas mam 404. Założyłem inne wirtualne
katalogi i też 404 dla https...

Czy Ktoś podzieli się ze mną wiedzą o czym zapomniałem?

JM