Re: Niezwalnianie pamięci

Autor: Jacek Stelmaszczyk <steq_at_polbox.com>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 11:13:15 MET

RK wrote:
> W dzienniku zdarzeń jest info o aplikacji nie zwalniającej pamięć,
> idetyfikator zdarzenia 1517, wpisałem to w Google i przeniosło mnie do
> strony microsoft na której znalazłem objaśnienie dokładnie tego samego, co
> znalazłem w dzienniku zdarzeń. Jako rozwiązanie problemu polecony został
> właśnie UPHClean.

W takim razie nie masz problemu z aplikacją nie zwalniającą pamięci, tylko z
procesem nie zwalniającym rejestru użytkownika w czasie wylogowywania.
Zmień obydwie wartości w rejestrze z powrotem na 0, a informacji o tym który
proces trzymał rejestr w czasie wylogowywania szukaj w Event Logu. Opisy
eventów znajdziesz w UPHClean readme.txt.

--
Jacek