Re: Dziwny problem z siecia [zablokowana siec na niektorych komputerach]

Autor: Kretek <kretek1.usun_to_at_usunlist.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 14:34:51 MET

news:enim5a$2nl$1@polsl.pl...

> Na pewno dostają? IIRC to pula awaryjna przy niedziałającym DHCP...

No, może sobie same przydzielają nie powodując konfliktow, nie wiem, mam
ustawione automatyczne pobieranie ip i same sobie ustawiają np brame na
169.254.173.1 i biorą poprawne serwery DNS. serwer DHCP to chyba powinien
byc na tym starym modemie tepsy, bo chyba switche czegos takiego nie maja.

Jak mam przebadać swoją sieć i jak ją powinienem ustawić? Przypominam że nie
działają tylko dwa komputery z dziewięciu, btw. czasami jak nie moze sobie
przydzielić komputer adresu to pomaga ustawienie adresu stałego, aby to
naprawić wystarczy odłaczyć switch na chwile i wszystko działa potem. NA
tych komputerach z nie działającą siecią nie ma problemu z przydzieleniem
adresu ip, przynajmniej windows niczego nie zgłasza. Internet działa.

Pozdrawiam

Kretek