Re: Problem z instalacja XP.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 23:42:14 MET

news:cnejne.07k.ln@kwinto.prv...
> "dexter" <varan@gazeta.pl> wrote in message

> XP jest znacznie bardziej wrażliwe na niedomagania sprzętu niż Win98 czy
też
> Linux. Przyjmij po prostu, że przy tych objawach testy RAM-u są mocno
> wskazane.

Może też być - "ten typ tak ma". Mam taki komputer, za jasną cholerę nie
łyknie nic powyżej Windows 2000, nie ma ch*.* we wsi.
Memtest hulał przez kilkanaście godzin, zero błędów.

> Hmmm - XP bez SP2 nie lubi się z GeForce na etapie instalacji. Tyle że nie
> przypominam sobie, żeby się to objawiało natychmiastowym bluescreenem,
> raczej wygaszeniem ekranu w trakcie.

Mój, Globalyst 730, stara serwerówka (3 biosy - AT&t/NCR (nie ma znaczenia),
Phoenix i dla urządzeń SCSI. 128 RAM, 2xPentiumMMX233

> Całkiem możliwe, jednak z mojego doświadczenia mało prawdopodobne.

Może to jednak coś specyficznego w sprzęcie, co nie zgadza się z XP...
próbowałem XP, oraz 2003, to samo, instalka idzie, restart i zamiast
kontynuacji BSOD. Nawet dysk czyściłem do zera i posprawdzałęm wszystko, co
można. 95 tak, 98 tak, NT4 tak, 2000 tak, xp i 2k3 za cholerę. Diamond
Stealth 64 (4MB) i ESS688 wbudowane w płytę.
Może i u Dextera tak jest, że "niedasię".

Dexter - może spróbuj poprzestać na Windows 2000, może to wystarczy?

--
LH
Powiadali, powiadali,