Re: Problem z instalacja XP.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 18:43:08 MET

"dexter" <varan@gazeta.pl> wrote in message
news:enjde2$qh5$1@inews.gazeta.pl...

> No o czyms tam chyba swiadczy.

> Jestem laikiem ale wydaje mi sie ze jesli bylby uszkodzony ram to pod
> win98 rowniez powinno sie cos dziac - a nie dzieje sie.

XP jest znacznie bardziej wrażliwe na niedomagania sprzętu niż Win98 czy też
Linux. Przyjmij po prostu, że przy tych objawach testy RAM-u są mocno
wskazane.

> Procek jest nieruszany
>
> Karta Gforce MX.

Hmmm - XP bez SP2 nie lubi się z GeForce na etapie instalacji. Tyle że nie
przypominam sobie, żeby się to objawiało natychmiastowym bluescreenem,
raczej wygaszeniem ekranu w trakcie.

> Z tym BIOSEM to moze byc to , stary jest (data produkcji przed wejsciem na
> rynek XP).

Całkiem możliwe, jednak z mojego doświadczenia mało prawdopodobne.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/