Re: automatyczne kopiowanie plików na serwer | winxp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 00:10:24 MET

"Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> wrote in message
news:ene25p$b4$1@news.task.gda.pl...
Michal Kawecki napisał(a):
> Możesz podać jakiś prosty przykład?

Hm. Cóż za antyczny wątek.... W skryptach to ja za mocny nigdy nie byłem,
ale jakieś narzędzie do porównywania binarnego dwóch plików działające z
command line to i w systemie by się znalazło (fc). Można by je zastąpić
programikiem do wyliczania sumy kontrolnej CRC uruchamianym zdalnie poprzez
psexec, i potem wystarczyłoby tylko porównać wygenerowane sumy kontrolne,
przez co oszczędzimy na ruchu w sieci. O, tu leży taki darmowy zestaw:
http://www.di-mgt.com.au/crypto.html#digsum .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/