Re: Wyłączanie przywracania systemu w XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 13:20:09 MET

"Marek Cholocher" <mikos77@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:en5ch1$8n1$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Złapałem BraveSentry i żeby go skutecznie wyeliminować, potrzebuję
> wyłączyć
> przywracanie systemu - Win XP SP2. Niestety opcja w panelu sterowania jest
> nieaktywna, jest info że jest "wyłączona przez zasady grupy". Przeglądam
> od
> 2 godzin zakładki w panelu ale nie mogę nigdzie znaleźć jak to ugryźć i
> uaktywnić ją.
> Proszę o wszelkie sugestie, b. zależy mi na czasie.

Nie jestem pewien, czy jest to rzeczywiście konieczne. Chodzi Ci pewnie o
zwykłą podmianę pliku chronionego? Ja to robię tak, ze najpierw podmieniam
plik zapisany w dllcache, a dopiero potem ten właściwy. System przywraca mi
wówczas tę wcześniej podmienioną kopię z dllcache i po sprawie. Jeżeli
będziesz miał jakieś problemy z podmianą plików będących w użyciu to użyj
maleńkiego narzędzia Inuse.exe http://support.microsoft.com/kb/228930 .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/