[Vista] brak kosza

Autor: Grzegorz Danowski <gdn__na_at_serwerze__poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 01:13:18 MET

Witam!

Po kolejnym twardym restarcie (opisany wcześniej problem z niepełnym
wybudzaniem się laptopa) zniknęła mi z pulpitu ikonka kosza.
Próbowałem różnych rzeczy:
a. sprawdzałem gpedit.msc - opcja "Remove Recycle Bin from Desktop" jest nie
skonfigurowana, więc to chyba nie to,
b. nie działa też wybranie pokazywania ikon na pulpicie,
c. próbowałem pójść jeszcze innym wygooglanym tropem - znaleźć klucz
rejestru:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopicons\NewStartPanel,
ale tej gałęzi nie znalazłem w rejestrze mojej Visty.

Czy ktoś się spotkał z takim problem i wie jak go naprawić?

Pozdrawiam
Grzegorz