Kontrola czasu spędzonego przy komputerze (WinXP)

Autor: kamileq <kamileq_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 17:31:14 MET

Znacie może jakiś program, który umożliwi mi kontrolowanie czasu
spędzonego przy komputerze przez poszczególnych użytkowników
komputera na kontach w Windows XP? Szukam, szukam i bezskutecznie.
Chodzi mi to, aby np. dziecku dać limit 2h dziennie i żeby sytem się
sam po tym czasie zamykał, albo taki licznik zbiorczy, choćby
20godzin tygodniowo a jak się to wykorzysta to już zależy od samego
użytkownika.
Spotkał się ktoś z czymś takim?

--
kamileq