Re: System nie widzi siebie i innych komputerow w sieci lokalnej

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 16:31:43 MET

In news:1167394634.459964.44840@n51g2000cwc.googlegroups.com , *Telemach* wrote:
> Mam dwa komputery jeden z XP Pro i drugi z Win 98 SE
> w komputerze z XP cos sie schrzanilo bo pomimo iz udostepnione i
> zainstalowane jest wszystko to komputer nie widzi zasobow drugiego
> komputera w sieci, co wiecej sam nie widzi swoich udostepnionych
> zasobow
> komputery polaczone sa skrosowanym kablem ethernetowym, pracuja w tej
> same podsieci, ta sama grupa robocza, XP jest widzialny dla innych
> komputerow, odpowiada na pingi, udostepnia swoje zasoby natomiast w
> druga strone juz nie idzie, pomimo iz komunikacja pingami dziala to
> [...]

Jak to jest "inne komputery z Win 2000 i XP go widza"
i "komputery polaczone sa skrosowanym kablem ethernetowym".
Domyślam się, że XP-kabelcross-eth_karta98-innakarta98-reszta sieci.
No i jak to jest spięte?
No a pomiędzy nimi:
Udostepnianie proste na tym XPprof?
Konto Gość włączone, ma hasło?
lub nazwy/hasła użytkowników zgodne?
Udostępniony zasób, ściślej jego katalog z zabezpieczeniach ma dostęp
dla potrzebnych użytkowników? Jeśli proste i Gość (z hasłem!)
to dla grupy Goście.

www.banita.pl i tam: konfiguracja, otoczenie, udostępnianie

oraz: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304040

--