Partycja >130 GB, stary BIOS, WinXP - czy to jest bezpieczne?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 01:41:01 MET

Witam,

Jest sobie dysk 250 GB, to wszystko to 1 partycja.

Wkladam taki dysk do dosc starego kompa, i BIOS
rozpoznaje ten dysk błędnie jako 130 GB.

Odpalam WinXP SP2 i wszystko jest OK - partycja 250 GB
widczona, dane bez problemu dostępne.

Czy bezpiecznie jest w takiej sytuacji, w takim komputerze,
zapisac na tę partycję trochę danych?
Zrobiłem to zresztą (bo nie miałem wyjścia) i wydaje się,
że nic złego się nie stało. Ale wolę dla pewności zapytać.

Dzięki,

latet