Re: Antywir z bootowlnego CD?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 22:50:58 MET

Mam pytanie dotyczace Ultimate Boot CD for Windows (3.02).

Po pierwsze, dzieki, ze mi to poleciliscie. Fajne narzędzie,
choc nie bez dziwactw i wad.

Dzieki niemu znalazlem 3 trojany na tym kompie,
gdzie musialem go uzyc w Swięta. Konkretnie, znalazl je
Avira Antyvir (AV7). Zaskoczylo mnie, ze miał bazę
z datą 15 grudnia. To było to:
http://www.ubcd4win.com/downloads.htm
- to ma datę publilacki 19 grudnia, więc może nie jest
to aż tak dziwne, że są tam bazy zaledwie o 4 dni starsze,
ale zastanawiam się - czy to mozliwe, ze w procesie
budowania pliku ISO ten builder aktualizuje bazę antywira?

Pytam z przyczyn bardzo praktycznych - czy do czasu
opublikowania nowej wersji na ww. stronie mam sobie
uzywac tej samej, wypalonej juz 20 grudnia plytki,
czy tez powtarzać proces budowania pliku .iso?

Tak, wiem, ze po odpaleniu Ultimate Boot CD for Win
mozna sie z netem polaczyc i zaktualizowac baze.
Udalo mi sie to na kompach polaczonych przez karty
sieciwe. Ale niestety nie umialem tego zrobic gdy
byla to Neostrada oraz pewne inne polaczenie
(modem TV kablowej podlaczany przez USB).

Byla tez inna dziwna rzecz. Windowsowty Eksplorator
dzialal jakby w trybie read-only. Nie mozna bylo nawet
skopiowac pliku z partycji na partycje (kasowac moglem).
Ale jest tam niejaki FreeCommander (czy cos takiego)
i on dzialal OK.

Dzieki!

latet