Re: W2000 - ciagle restarty podczas startu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 19:36:25 MET

"Zbyszek" <vpn@op.plk> wrote in message news:emrm9p$u9j$1@news.onet.pl...
> Troche namieszalem i nie wiem jak z tego wyjsc by sie nie napracowac
> mocno.
> Znajmi poprosili mnie o podlaczenie monitora poniewaz zmienili na nowy.
> Podlaczylem go bez problemow i wgralem sterowniki z plyty producenta
> monitora. przy okazji zobaczylem ze system pobral 42 aktualizacje ale
> nikt ich nie instalowal. Wiec odpalilem je. Przy okazji czekania na
> zainstalowanie sie tychze poprawek odznaczylem na karcie sieciowej klienta
> sieci microsoft i udostepnianie plikow i drukarek.
> Po zainstalowaniu popawek zrobilem restart i ... system juz nie uruchomil
> [...]

Ano, do tego co proponuję zrobić niestety płytka instalacyjna będzie
niezbędna. Oczywiście wystarczy też np. taka płytka: Ultimate Boot CD for
Windows http://www.ubcd4win.com/ , jednak do jej skompilowania niezbędne
jest posiadanie instalki do XP lub W2k3.

A co zrobić? Po prostu trzeba podmienić plik
%Windows%\System32\config\SYSTEM na wersję z dnia instalacji umieszczoną w
folderze %Windows%\Repair. Po restarcie zostaną co prawda wykryte wszystkie
później doinstalowane urządzenia, no ale z tym pewnie sobie już poradzisz.

Drugi sposób - być może prostszy - to ręczne wyłączenie doinstalowanych
sterowników poleceniem disable spod Konsoli Odzyskiwania albo poprzez edycję
klucza \HKLM\System\CCSet\Services w regedit (XP) lub regedt32.exe (W2k).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/