Re: Antywir z bootowlnego CD?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 23:34:22 MET

"latet" <spam@xxx.pl> wrote in message news:emcceh$6ru$1@inews.gazeta.pl...

> 83633BDACD8EB584DC87F496DC5064ED
> 83633BDACD8EB584DC87F496DC5064ED
>
> Jak wiac - są identyczne.
>
> Exec sie rozpakowuje, natomiast po rozpakowaniu następuje
> automatyczny "integrity check" czy coś takiego i pod koniec
> mam "Runtime Error 75".

Wypakowałeś ją oczywiście do katalogu bez spacji w nazwie, tak jak to piszą
w howto tutaj: http://www.ubcd4win.com/howto.htm , i wyłączyłeś antywirusa,
prawda?

> Mimo to wchodzę do wypakowanego katalogu i probuję odpalić
> plik !Start_Autobuild(click-me).cmd, co konczy sie komunikatem,
> ze nie moze odnalezc jakiegos pliku .exe.
>
> Dlatego wlasnie od razu pytalem o takie rozwiazanie, ze sciagam
> gotowy plik .iso do wypalenia i go wypalam.
> Nie wiem po jaką cholerę mam coś rozpakowywać, instalowac i przeklinac?
> Czemu po prostu nie udostepnili pliku do wypalenia, ha?

Bo to jest instalka, którą można przystosować do własnych potrzeb. Ja na
przykład dograłem sobie do niej szereg narzędzi, które uważam za niezbędne i
które chciałem mieć na jednej płytce z tą kompilacją.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/