Re: Antywir z bootowlnego CD?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 23:11:52 MET

> Trudno mi coś powiedzieć, ostatnio ściągałem ją z miesiąc temu i było
> wszystko OK. Po pobraniu sprawdź sumę kontrolną MD5, właściwa jest podana
> na stronie autora.

83633BDACD8EB584DC87F496DC5064ED
83633BDACD8EB584DC87F496DC5064ED

Jak wiac - są identyczne.

Exec sie rozpakowuje, natomiast po rozpakowaniu następuje
automatyczny "integrity check" czy coś takiego i pod koniec
mam "Runtime Error 75".
Mimo to wchodzę do wypakowanego katalogu i probuję odpalić
plik !Start_Autobuild(click-me).cmd, co konczy sie komunikatem,
ze nie moze odnalezc jakiegos pliku .exe.

Dlatego wlasnie od razu pytalem o takie rozwiazanie, ze sciagam
gotowy plik .iso do wypalenia i go wypalam.
Nie wiem po jaką cholerę mam coś rozpakowywać, instalowac i przeklinac?
Czemu po prostu nie udostepnili pliku do wypalenia, ha?

latet