Re: Antywir z bootowlnego CD?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 22:46:29 MET

> Ni o to chodzi :) ALVIL (producent tego avasta Bart CD) napisał na
> stronie, że ponieważ w/w produkt kierowany jest głównie do administratorów
> i serwisantów sprzętu komputerowego, drobne płotki (np. piszących z yahoo,
> hotmaila, _może_ naszego onetu, itp) będą wysyłać na drzewo. Innymi słowy
> - żeby nawet się nie fatygować pisząc do nich maila z prośbą o klucz z
> adresu @hotmail.com :)

No tak, dlatego specjalnie podalem im adres typu: admin@xxxxxx.biz
Adres ten to konto na Home.pl, wiec moze rzeczywiscie cos w tym jest
co pisze Marsjanin. Zasadniczo ja nie narzekam na Home.pl, wrecz przeciwnie,
bardzo sobie chwale, ale ze spamem to tam jest tak, ze jak przychodzi
do Ciebie spam, to odbiorca nic o tym nie wie, nie widzi tego (nie ma
zadnego kosza na spam) - przesylka jest odbijana, a nadawca dostaje
zwrot z odpowiednia informacją. Moze tak sie stalo tym razem.

Pozdrawiam,

latet