Re: Antywir z bootowlnego CD?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 22:34:35 MET

*Marsjanin* napisał(a):

> Rok 2006 - grudzień. Dokładnie to środa, 20-go. Nieco po 20-ej.
> Nagle zza rogu latet wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Jako spam w koszu nie ląduje...?
> Ostatnio podobno panuje duża wolna amerykanka zarówno wśród serwisów
> płatnych jak i bezpłatnych... Ludzie zaczęli narzekać na home.pl na
> przykład - szczegóły na właściwych grupach (ja tam konta nie mam,
> tylko o tym czytałem).

Ni o to chodzi :) ALVIL (producent tego avasta Bart CD) napisał na
stronie, że ponieważ w/w produkt kierowany jest głównie do administratorów
i serwisantów sprzętu komputerowego, drobne płotki (np. piszących z yahoo,
hotmaila, _może_ naszego onetu, itp) będą wysyłać na drzewo. Innymi słowy
- żeby nawet się nie fatygować pisząc do nich maila z prośbą o klucz z
adresu @hotmail.com :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]