Re: problem z RAM-em

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 00:32:45 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:45871e85@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:em6o7g$cum$1@mx1.internetia.pl...
>
> Nie. To ty sobie pierwszy poczytaj, bo kultury to ty za grosz nie masz.
> Odzywasz sie tylko wtedy, kiedy masz zamiar kogoś zjebać. A jak ktoś ma
> problem, to przeważnie zasuwasz wyrazami typu "bzdura". Zachowujesz się
jak
> cham, bo ktoś mniej wie, a oto ja, wielki Andrzej Woźniak, wiem wszystko i
> maluczkich mam gdzieś. Kultury chamie.

Przepraszam Grupę za swe uniesienie, ale nie mogę znieść stylu, w jakim mój
poprzednik zwraca się do innych.
Zjebać też można stanowczo i zdecydowanie, ale kulturalnie. Andrzejowi,
wśród umiejętności językowych i komputerowych, zdecydowanie brakuje
umiejętności odnoszenia się do innych.

Do Andrzeja - mozesz sobie darować pisanie - i tak tego już nie zobaczę.
Tobie proponuję to samo, skoro tak ciebie kole to, co piszę. Jakbyś się
dobrze przyjrzał, parę razy zdarzyło mi się komuś pomóc, nawet całkiem
niedawno chyba, ty tymczasem palcem nie ruszyłeś. Ale łatwo jest potem
ubliżać innym (to nie musi być ubliżanie słowami, to może być mocno
zawoalowane ubliżanie zachowaniem, złośliwością, lub w jeszcze inny sposób).
W Outlook Express (polskim) jest taki skrót klawiszowy - ALT-W,Z, wywołaj go
i zniknę ci z oczu. Tylko się skorzystaniem z tego nie chwal, bo to będzie,
jakby się małe dziecko pochwaliło, że puściło bąka w przedszkolu.
Każdy puszcza bąki. Ale nie każdy się tym chwali.

Acha, to, co przytoczyłeś (linki), mam UWAŻNIE przeczytane po kilka razy (a
Netykietę nawet w jeszcze szerszym opracowaniu), po kilka(naście) razy.

--
LH
Powiadali, powiadali,