Re: Bardzo długa praca komputera

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.reply.addres>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 18:23:17 MET

Użytkownik "zwyk" <zwyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:em3r6s$68h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ze względy na potrzeby mój komputer bardzo długo pracuje bez
> wylaczania.Czy moga byc zwiazane z tym jakies zagrozenia czy komp moze
> dzialac do upadlego?

Jesli to zwykly skladak, to mozesz sie obawiac o zasilacz i dyski. Dla
zasilacza najwiekszym
stresem jest uruchomienie komputera, wiec jesli on pracuje non-stop to
raczej spodziewalbym
sie awarii po restarcie. Natomiast dyski IDE sa dedykowane do pracy 8x5 a
nie 24/7.
Reszcie podzespolow raczej sluzy niz szkodzi to ze dzialaja bez przerwy.
Jesli chcesz wydluzyc mu zycie, zmien dyski na scsi albo dobre sata (np. WD
Raptor)
i zasilacz na porzadny.