Re: PM - Error 117

Autor: [oktan] <skorsezi_at_vp.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 01:36:02 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Masz skopaną strukturę partycji, a opisy błędów mówią dlaczego. Zaoraj
> wszystko, zrestartuj i pozakładaj partycje jak Pan Bóg przykazał

Juz rzygam tym formatowaniem i instalowaniem windowsa ale jak twierdzisz
ze to moze pomoc to tak zrobie.

> To byłby dobry pomysł, gdyby nie to, że problem leży głębiej. W
> geometrii partycji konkretnie.

Sformatowalem i faktycznie nic nie dalo.

> polecę Ci
> sprawdzony program BootIt Next Generation

Problem w tym ze nie mam flopa. Dlatego albo live cd albo cos jak PM.

> http://www.terabyteunlimited.com . A jeśli wolisz klikane zabawki z
> cukierkowym interfejsem, to zainteresuj się programem Paragon Partition
> Manager. Podobno był dodany za free do któregoś numeru Komputer Świata.

P.S.Gdzie mozna znalezc liste programow uruchamianych z wiersza , typu
  .mcg
Kurcze masz a nie wiesz ze masz.

dz.