Re: Czym szybko i bez sladu wymazac *skasowane* wczesniej pliki?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 13:19:01 MET

"latet" <spam@xxx.pl> wrote in message news:em0nob$1np$1@inews.gazeta.pl...

> Sciagnalem, ale nie umiem go uruchomic. Tylko "błyska" dosowe okienko
> przez ulamek sekundy i znika.

To jest program uruchamiany z wiersza poleceń. Wiem już że dokumentacji MS
nie czytujesz, ale w tym wypadku podchodź do niej bez kompleksów, bo to jest
programik od Sysinternals ;-).

> Poza tym nie wiem czy sie zrozumielismy - nie chodzi mi o programy
> zerujące jedynie obszar niezajety przez pliki, ale zerujące
> jedynie obszar zajęty przez (skasowane wczesniej) pliki,
> te ktore jeszcze widać.

A skąd program ma wiedzieć, które ze skasowanych plików są jeszcze widoczne
a które nie? Musiałbyś najpierw zapuścić procedurę analizującą obszar
wskazywany przez system jako pusty celem wyszukania w nim dających się
jeszcze odzyskać plików, przekazania takiej listy programowi zerującemu i
następnie ich wyczyszczenia. Przy czym program musiałby uwzględnić fakt, że
system na bieżąco zajmuje klastry przynależne kiedyś do skasowanych plików i
pominąć je przy zerowaniu. Taka procedura zajęłaby trzy razy tyle czasu, co
obecnie używane przez Ciebie programiki.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/