Re: Zakaz laczenia z siecia dla wybranego programu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 00:48:04 MET

in news:4582f571$1@news.home.net.pl , *Lawrens Hammond* wrote:
> Użytkownik " beny_hill" <beny_hill@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Stwierdzam swoim podpisem i godnością, że absolutnie można i jest realne,
> zostawić dwa ogniomurki równolegle, systemowy XP i Kerio 2.1.5.

WKF, tak 'elektrycznie', ja to widzę 'szeregowo' nie 'równolegle' ;-)
ale czy warto tak mnożyć byty, to inna rzecz.
Dobrze skonfigurowany Kerio czy Outpost powinien wypełniać te same zadania
co systemowy.
Chyba, że systemowy ma być w odwodzie gdy coś tego drugiego wysadzi.
Ale z kolei w razie jakiegoś 'niedziałania', jest jedna więcej możliwość,
którą trzeba sprawdzać.
Ja bym się w każdym razie skupił na jednym i go 'pielęgnował'.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)