Re: DOS - czy ktos jeszcze pamieta?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 23:18:49 MET

** first wrote:

> To nie jest mi jeszcze calkiem obce i zrobilem to, jak sadze, dobrze.

Ty no skopiować pliki to chyba ciężko zrobić aby to nie było dobrze. :)
Albo są skopiowane albo nie.

> Problem jest w zabezpieczeniach zaimplementowanych w samym programie.

Jakie to zabezpieczenia?

> Z tego co uzytkownik pamieta dotyczyly one odwolywania sie programu do
> jakichs wybranych plikow katalogu DOS.

No to po prostu skopiuj WSZYSTKIE pliki. :> Albo poproś o pomoc kogoś
kto się na tym zna, programy w DOS i w ogóle DOS to bardzo prymitywne
środowisko, nie daje ono możliwości sensownego "zabezpieczenia" w ten
sposób programów przed kopiowaniem. Wszystko co opisujesz da się bez
większego problemu obejść.

> I to jest bardzo dobra wiadomosc! Mysle, ze sam program nie "rozpozna"
> ze jest fizycznie na innym dysku czy komputerze i on rowniez zadziala.

W jaki sposób ma niby rozpoznać? BTW czemu po prostu nie sprawdzisz
tego? Zrób sobie kopię tego dysku, zainstaluj jakiś emulator peceta
(np. VMWare) i oraj pod nim. Moim zdaniem bez żadnego problemu da się
to uruchomić.