Re: DOS - czy ktos jeszcze pamieta?

Autor: first <mail_at_snailmail.ru>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 21:13:05 MET

On Fri, 15 Dec 2006 20:54:54 +0100, "Piotr Palusinski"
<perfekt_xl@invalid.wp.pl> wrote:

>In news:fct5o2htvs7hd3t89udldihq3sae50kfou@4ax.com,
>*first* <mail@snailmail.ru> typed:

>Jaki to program, pewnie magazynowy lub ksiegowy?

nie - to nie takie proste. Wtedy odpowiednik takiego programu bylby z
pewnoscia do nabycia.
Jest to bardzo specyficzny program napisany pod katem i tylko dla
jednego uzytkownika przez programiste, ktory w tej chwili pisze
powazne rzeczy za Wielka Woda i niezbyt przyznaje sie do autorstwa
tego co stworzyl dawno temu. Poza tym twierdzi, ze nie ma zrodel i tak
sprawe zamyka.
Uzytkownik nie upowaznil mnie do ujawniania szczegolow. powiem tylko ,
ze jest przedstawicielem tzw. wolnego zawodu.

>Moze skopiowales nie wszystko co potrzeba, w plikach config.sys i
>autoexec.bat, .....sa zawarte tez istotne polecenia.

To nie jest mi jeszcze calkiem obce i zrobilem to, jak sadze, dobrze.
Problem jest w zabezpieczeniach zaimplementowanych w samym programie.
Z tego co uzytkownik pamieta dotyczyly one odwolywania sie programu do
jakichs wybranych plikow katalogu DOS.

>Komputer/system DOS sie uruchomi.

I to jest bardzo dobra wiadomosc! Mysle, ze sam program nie "rozpozna"
ze jest fizycznie na innym dysku czy komputerze i on rowniez zadziala.

Dziekuje Ci za odpowiedz i pozdrawiam

f.