Re: Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 20:25:29 MET

In news:49b1.00000156.4582f046@newsgate.onet.pl , *to0l* wrote:
> Sławomir Stępniak:
> Chcialem to zrobic ale pojawil sie komunikat ze moze to rozwalic inne
> partycje na tym hdd ile w tym prawdy i czy to bezpieczne? Mam tam
> troszkewazne dane ( niestety sporo ) i nie mam tylu nosnikow na archiwizacje.

Zepsułeś mi koncepcję, chciałem pobić rekord zwięzłości, te 6 znaków miało
starczyć, nawet kropki nie postawiłem.

1. Robiąc chkdsk, albo tą reinstalację byłeś ok. 64 razy bliżej zepsucia danych
2. Robiąc upgrade bios z cennymi danymi na dysku nawet jeszcze bliżej
3. Robiąc to "metoda Update BIOS from the Internet" nie wiedząc dokładnie
 co to znaczy jeszcze bliżej
4. Ty się po prostu otarłeś o całkowitą utratę danych, śmierć płyty głównej,
 zawał, i wiele wiele inyych :-)
A teraz masz obiekcje przed fixmbr ;o
Nie marudź tylko rób.

To polecenie zmienia tylko jeden sektor, nawet jakby co, odbudujesz go inaczej.

A to że mógłbyś mieć backup ważnych danych tak czy owak, to zupełnie inna rzecz.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)