Re: AD - kopia kontrolera AD

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 09:03:35 MET

> ASR w zasadzie to kopia systemu zawierajaca System State, jako ze system
> state wystarcza do odtworzenia kontrolera domeny to i ASR moze byc do
> tego procesu uzyty.
> Uzycie ASR wcale nie oznacza ze nie ma zastosowania normalna procedura
> odtworzenia kontrolera - ASR zapewnia tyle ze automatyzuje sam proces
> odtworzenia systemu po padzie, ale operacje zwiazane z przywroceniem
> roli kontrolera domeny w trybie autorytatywnym czy nie autorytatwynym i
> tak musza zostac wykonane.

no wlasnie o to mi chodzilo. Czyli w przypadku tylko jednego kontrolera
domeny i jednej domeny najlepiej wykonywac ASR (co 12 godzin, dziennie, lub
tygodniowo w zaleznosci od ilosci zmian), bo wszystko przy przywracaniu
jest wykonywane automatycznie (przywrocony stan systemu sprzed awarii),
natomiast w srodowisku z wieloma kontrolerami, to w gre wchodzy wylacznie
przywracanie stanu systemu, po ktorym rozpocznie sie synchronizacja ?

Btw,
Czy "system state" rowniez zawiera informacje o wzorcach w domenie ? Chyba
tak, prawda ? ;)