Re: [nx7400 i Vista] problem z wybudzaniem

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 23:47:17 MET

Grzegorz Danowski napisał(a):

> Witam!
>
> Gdy po uśpieniu laptopa mojego nx7400, na którym mam zainstalowaną Vistę,
> wyjmę z portu USB nadajnik radiowy myszy to laptop się przebudza. Nie byłoby
> to takie denerwujące, gdyby nie to, że jeśli w czasie tego przebudzania
> ekran jest zamknięty, to owszem dysk zaczyna pracować, ale ekran jest w
> dalszym ciągu martwy, nie da się go też ponownie uśpić ani zahibernować -
> pozostaje tylko wyłączyć zasilanie, co oznacza utratę niezapisanych w
> międzyczasie danych. Czy ktoś się spotkał z takim problemem i znalazł jego
> [...]

To znany problem. Moim zdaniem to wina Visty, bo wszelkie opcje zasilania
mam ustawione na wyłączone a po zamknięciu pokrywy laptopa system wygasza
ekran i otwarcie pokrywy nie zmienia stanu. Słychać, że system pracuje
normalnie, ale ekran jest martwy :)

Też używam HP NX 7400 EY508ES

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk