[nx7400 i Vista] problem z wybudzaniem

Autor: Grzegorz Danowski <gdn__na_at_serwerze__poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 19:49:17 MET

Witam!

Gdy po uśpieniu laptopa mojego nx7400, na którym mam zainstalowaną Vistę,
wyjmę z portu USB nadajnik radiowy myszy to laptop się przebudza. Nie byłoby
to takie denerwujące, gdyby nie to, że jeśli w czasie tego przebudzania
ekran jest zamknięty, to owszem dysk zaczyna pracować, ale ekran jest w
dalszym ciągu martwy, nie da się go też ponownie uśpić ani zahibernować -
pozostaje tylko wyłączyć zasilanie, co oznacza utratę niezapisanych w
międzyczasie danych. Czy ktoś się spotkał z takim problemem i znalazł jego
rozwiązanie?

Dodam, że nie aktualizowałem biosu, wszystkie sterowniki pochodzą z Visty
(HP chyba jeszcze nie udostępnia swoich dla Visty) i jest tylko jeden
problem w menadżerze urządzeń: nie działa obsługa mikrofonu (o czym
uprzejmnie informuje Skype), ale to chyba nie powinno mieć wpływu na
usypianie/wybudzanie systemu.

Pozdrawiam
Grzegorz

Ps. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł na ten mikrofon (a nie da się zainstalować
sterowników do WinXP), to też będę wdzięczny.