Re: Boot z usb.

Autor: [oktan] <skorsezi_at_vp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 23:31:10 MET

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Na dobrą sprawę to bootowanie z USB to to samo co bootowanie z CD, a
> nawet lepiej bo USB jest traktowane jako normalny dysk twardy. Programy
> będą działały identycznie odpalone z CD czy z USB, kwestia chyba
> bardziej systemu operacyjnego pod którym te programy odpalisz...

No wlasnie jest np taki program gparted (linuxowe to) Odpala sie go z
plytki cd jest
w formacie iso.Fajnie sobie laduje jekies tam jadro i pozniej programik.

Tyle ze koniecznie musi obslugiwac ntfs i miec cos co sie nazywa

low level format albo zeby robilo taki myk z zapisywaniem dysku zerami

I teraz chcialbym miec takie cudo na usb.

> Zdaje się jest jakiś hack Windows odpalany jako LiveCD w trybie
> środowiska przedinstalacyjnego (czy jak to się nazywa), nie widzę
> powodów dlaczego to by nie miało ruszyć z USB?

Jak sie to nazywa?Zreszta winda nawet okrojona raczej mi
  sie nie zmiesci (500MB wolnej przestrzeni).

"Świat jak nam wisiał, tak teraz nie jest nam wszystko jedno
  Śledziem się przeje, kumpel się śmieje, dziewczyny bledną..."