Windows XP Professional PL ( MSDNAA )

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 19:11:13 MET

Witam!

Do tej pory korzystałem z Windows XP Professional SP2 ( EN ) z nakładką
spolszczającą ale na stronie programu MSDNAA pojawił się "Windows XP
Professional (Single User) ISO Image (Polish)" i nie da się pobrać tam gdzie
powinno być "Download" jest "CD Check-Out" o co chodzi? Jak pobrać to *.iso?
Kod do tego systemu już mam czy jak użyje przyłowiowego "pirata" z tym kluczem
to przejdzie weryfikację autentyczności? Jakieś inne pomysły jak zainstalować
polską wersję z tym kluczem?

--
Pozdrawiam!
to0l