Re: problem z lokalnego korzystania z usług WWW, FTP itp.....

Autor: Michal Kwiatkowski <mikeskil_at_polbox.odspamiacz.com>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 17:59:22 MET

ques wrote:

> Postawiłem serwer poczty, WWW, ftp i takie tam. Wszystko ładnie chodzi w
> internecie (strona WW, FTP) , ale wewnątrz sieci lokalnej domena w ogóle
> nie jest rozpoznawana. Nieważne czy wpiszę po nazwie czy po adresie IP -
> żadna usłauga wewnątrze nie działa (WWW, FTP itd...). Czy wiecie gdzie
> może tkwić przyczyna błędu????

Wygląda to na brak routingu (jeśli po IP też nie działa) albo na blokadę
strefy, jeśli sieć lokalna jest na innym interfejsie niż zewnętrzna. Na
pierwszy ogień sprawdź czy masz routing pomiędzy zewnętrzną i lokalną
siecią. Od razu mówię, że stawianie serwerów zewnętrznych na maszynie z
DS-em to baaardzo kiepski pomysł!!

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski