problem z lokalnego korzystania z usług WWW, FTP itp.....

Autor: ques <marta_at_standby.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 19:49:06 MET

czesc
mam zainstalowanego W2k3. Postawiona domena, AD, wszystko kreatorem spod
W2k3. Nic nie grzebałem dodatkowo od siebie.
Postawiłem serwer poczty, WWW, ftp i takie tam. Wszystko ładnie chodzi w
internecie (strona WW, FTP) , ale wewnątrz sieci lokalnej domena w ogóle nie
jest rozpoznawana. Nieważne czy wpiszę po nazwie czy po adresie IP - żadna
usłauga wewnątrze nie działa (WWW, FTP itd...). Czy wiecie gdzie może tkwić
przyczyna błędu????
pozdrawiam
MC