Re: Czy XPSP2 moze nie wieszac sie przez Dyskietke ??

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 19:42:41 MET

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@wytnijmniegazeta.pl> napisał w
wiadomości news:eljn2g$2or$1@inews.gazeta.pl...

> Że uszkodzona dyskietka zarżnie stację? Mocno wątpliwe :-)

Spytaj programu sterującego. A tak BTW - gdybym dostał do łapy program
mogący bezpośrednio wywoływać komendy dysku, to umiałbym go chyba w ciągu
minuty zarżnąć fizycznie.
A po prawdzie - nagraj na dyskietkę obraz z pomieszanymi wskaźnikami, czyli
np. na ostatniej ścieżce będzie wskazanie, że to sektor na ścieżce zerowej
i każ napędowi odczytać ścieżkę o numerze wyższym.
Nie zdziw się hałasom napędu. :) Poza tym, niech np. coś syfiastego przyklei
się do nośnika...

> Otóż to. Porządny system zaraportuje błąd odczytu/zapisu, zamiast iść w
krzaki :-)

Akurat to tyczyło się nie tylko błędów zapisu. System pięknie raportował, że
stało się kuku jakiemuś programowi i program zostanie ubity. Za tym
programem poszły następne, włącznie z procesem KRNL386.EXE... Zakończenie
latwe do przewidzenia.

> Że plik ma popieprzone indeksy a windowsowy odtwarzacz je (te indeksy)
zlewa?

Nie sądzisz, że możność wyboru tegoż, to dobra sprawa? Nie każdy ma czas i
chęci je*.*ać się z dodatkową obróbką, gdy chce sobie zobaczyć, jak pani
śpiewa piosenkę... BTW, pewne windziane odtwarzacze też grają z przesuwem.
Uważam, że powinna być możliwość wyboru, czy ma olewać, czy nie.

> Ja bym plik przeindeksował (np. mencoderem).

O ile to jest to.

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...