sprzęt, pliki *.inf, port szeregowy, i kupa...

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 19:21:55 MET

Jest sobie odbiornik podczerwieni na usb, w identyfikacji jest napisane:
USB\Vid_0403&Pid_6001.

Wyczytałem na stronach www gdzieś, że sterownik to IRBUS.INF. Jednak on ma
wpisy m. in: USB\VID_045E&PID_006D -czyli to nie to.

Wpis taki jaki potrzeba jest natomiast w pliku FTDIBUS.INF -ale to jest "USB
High Sped Serial Adapter" -czyli "port szeregowy" na USB, jak mniemam.

I o co tu chodzi? Mam adapter portu szeregowego na USB, i do tego wpiete
jakieś urządzonko podczerwieni? Wychodzi na to, że "ostatecznego" sterownika
nie ma... Ale mam port szeregowy, i moge sobie z niego odbierać dane z
pilota, prawda? Nawet sa jakieś aplikacje do tego (Girdler i WinLirc czy
jakos tak). Ale jak skonfigurowac ten dodatkowy port? Bo aplikacje pytaja
mnie o nr COM (COM1, 2, 3, 4... itp.). Nie umiem sprawdzić, jaki tam jest
numer. A może muszę go jakoś samemu przypisać lub wymusić?

Proszę, udowodnijcie mi, że ktos się na tym zna, a takie literki jak "MVP"
cos znaczą jeszcze ;) I wytłumaczcie mi łopatologicznie jak to zrobić, żeby
działało... A może jakies inne IRBUS.INF, o którym nie wiem??

Pozdrawiam!

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Call of Duty ;)