Re: Jak dostac sie do danych zapisanych w katalogu innego uzytkownika?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 21:55:15 MET

Waldzi log:
> Witam
> Moj braciszek ostatnio grzebal w moim komputerze, czego efektem jest brak
> mozliwosci zalogowania sie na moim koncie PIOTR, z uprawnieniami
> administratora. Chcialem usunac to konto po wczesniejszym przegraniu
> plikow z katalogu c:\documents and settings\piotr\ ale z drugiego konta
> (ktore jest takze z uprawnieniami administratora) nie moge odczytac
> zawartosci katalogu. Haslo do konta PIOTR nie znam, bo zostalo
> bezmyslnie zmienione przez mojego braciszka :(
> Czy jest sposob aby odzyskac dokumenty z tego katalogu?
> [...]

:-)
ChangePswdPiotr.vbs
-------------------------------
strComputer = "."
Set objUser = GetObject("WinNT://" & strComputer & "/Piotr, user")
objUser.SetPassword "Tutaj_Nowe_Hasło_Do_AdminKonta-Piotr"
objUser.SetInfo
Uwaga: Uruchomić skrypcik "z drugiego konta z upraw. admin."
... no i voila!

--
Kurczak, szczypiorek, sos ...
GL&BE