Re: Language pack na angielskim XP i problem z polskimi literami

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 10:43:10 MET

JacFef napisał(a):

> Pewnie chodzi o MUI (Multilingual User Interface) sprawdź te linki:
> http://www.microsoft.com/globaldev/DrIntl/faqs/MUIFaq.mspx
> http://www.microsoft.com/globaldev/reference/muizone.mspx
>
> Wszystkie ustawienia regionalne są ustawione na Polski ? Układ
> klawiatury na Polski (Programisty) ?
>
> Dzieje się tak w samym Windowsie czy w jakiejś aplikacji 'trzeciej' ?

A aplikacji trzeciej. Konkretnie napisanej przeze mnie.

Użytkownik wprowadza do kontrolki RichEdit tekst zawierający polskie
znaki - na ekranie wszystko wygląda poprawnie.
Natomiast funkcja która pobiera tekst z tego RichEdit-a dostaje tekst
bez polskich znaków (zamieniony na łacińskie odpowiedniki - czyli 'ą' na
'a', 'ź' i 'ż' na 'z' itd.).
W moim programie nie ma funkcji która by to tłumaczyła.
Działa to poprawnie na różnych Windowsach w różnych wersjach językowych,
problem jest tylko u użytkownika który ma angielskie XP i jakieś tam
spolszczenie.

Widzę że to MUI z linków które podałeś to jakieś licencyjne cuda... Mam
XP x64 Professional bez żadnych subskrypcji i chyba sobie nie ściągnę
żeby przetestować.