Jak przenieść XP na nowy dysk ???

Autor: Arek <arcady2_at_NO.SPAM.poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 00:46:49 MET

Witam!

Mam problem, bo chciałem przenieść partycję systemową XP na nowy,
szybszy dysk. Partycje skopiowałem za pomocą programu GRUB (DOS),
zamieniłem dyski i z konsoli odzyskiwania systemu wydałem polecenia
FIXBOOT oraz FIXMBR.

Wygląda, że system się ładuje, ale zamiast pulpitu otrzymuję okienko z
tekstem "trwa wylogowanie". Próbowałem wejść po przez "tryb awaryjny",
ale również się nie da - dostaję na zmianę komunikaty - "trwa ładowanie
ustawień osobistych" / "trwa wylogowanie"

Proszę o pomoc.

--
Pozdrawiam, Arek