Sharepoint - problem z exportem danych

Autor: tren R <treneiro_at_gmail.com>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 14:36:26 MET

witam

Zrobiłem sobie pewną ankietę pod Sharepointem. Nawet działała :)
Gdy próbuje teraz exportować dane do excela, nie exportują się
pytania o jednym okreslonym typie odpowiedzi - tam gdzie wybór był
macierzą.
W trakcie otwierania excela (podczas exportu) otrzymuję komunikat:
"ta lista zawiera kolumny ukryte lub tylko do odczytu, dla których nie
określono wartości domyślnej i wymagajace podania danych.
Istneijeące wiersze listy możan edytowac, ale nie można wstawiac
nowych"
Żadnych ukrytych kolumn nie zaobserwowałem. :(
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?