Language pack na angielskim XP i problem z polskimi literami

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 14:31:51 MET

Użytkownik na którego komputerze jest angielski Windows XP i jakiś
bliżej nie określony "Language Pack" - podobno polski (szczegółów
jeszcze za bardzo nie znam, bo koresponduję z tą osoba mailem i czekam
na odpowiedź).

Jego problem polega na tym, że program wydaje się poprawnie obsługiwać
polskie znaczki - wszystkie "ą" i "ę" widoczne są poprawnie, ale po
wpisaniu ich w kontrolkę RichEdit albo Edit program działa tak jakby
zamiast każdego "ą" było "a", zamiast każdego "ć" było "c" itd...

Czy to może być wina tego language pack-a? Ewentualnie jeżeli ktoś ma
coś takiego zainstalowane u siebie, to może da się wyłączyć tą opcję
konwertującą polskie znaki na te bez ogonków?

Szukałem na stronie Microsoftu takiego language packa, ale nie znalazłem
polskiego, nie wiem więc skąd ten użytkownik może coś takiego mieć i co
to tak naprawdę jest.