Re: Licencjonowanie W2K3

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 10:41:36 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < _Marcellus_
>Zakupiony zostal nowy serwer W2K3 + 50 lic. CAL User (5 z systemem + 45
>jako "papier"). Podczas instalacji zostaly wybrany typ licencjonowania
>"Per Devic or Per User".

To ja się podepnę, bo nie do końca jedną rzecz rozumiem.
Czy ten typ licencjonowania oznacza, że mając trzy stacje robocze, z
których korzysta łącznie 10 osób będę potrzebować 3 licencje (bo per
device), czy 10 licencji (bo per user), czy 13 licencji (bo 3 per device
i 10 per user)? Bo jakiś nieprzytomny jestem czytając MSowe wyjaśnienia.

--
[------------------------] Graph theorists do it discretely.
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]