Re: Windows XP na dysku USB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 10:19:45 MET

"Tomasz Gajkowski" <tomek@siedlce.com.pl> wrote in message
news:el0jvb$2tt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam zainstalowanego Windowsa XP Professional na dysku USB. Wszystko dziala
> dobrze poza jednym malym zgrzytem - czesto w trakcie zamykania systemu
> filesystem dostaje bledow. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, ze
> Windows wylacza sterownik USB zanim wszystkie zabuforowane informacje
> dotra na dysk. Zna ktos moze rozwiazanie tego problemu ?

Mógłbyś podać swoją konfigurację sprzętową (płyta gówna, dyski)? A także,
gdzie leżą pliki startowe systemu, gdzie jest jego katalog systemowy,
jakiego bootmanagera używasz, i jak Ci się udało zainstalować system na
dysku USB w ogóle - bo to dla mnie spore zaskoczenie...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/