Re: Czy ktos ma lub mial podobny problem.

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 19:31:47 MET

"Marek Sojski" <marsoj121.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> Witam grupe.
> Pisalem wczesniej o mojm prolemie i probowalem go rozwiazac za pomoca
> wskazowek jakiedostalem ale sie nie udalo. Postanowilem napisac jeszcze
> raz.
> Mam problem z jednym kontem ktore zawiesza sie odrazu gdy tylko klikne na

> start+np panet sterowania czy moje dokumety.Gdy klikne na internet
> explorer
> nic sie nie dzieje,nie zawiesza sie ale i tez internet sie nie
> wlacza.Zainstalowalem Firefox i ten program dziala.Dziala rowniez program

> [...]

Kiedys mialem podobne problemy, ktore wystapily po sciagnieciu poprawek z
Windows Update.
Po zarchiwizowaniu wszystkich danych, formacie, nowej instalacji wszystko
dzialalo bez zarzutow, jednak najnowsze poprawki powodowaly dziwne
zachowanie komputera. Potrafil sie powiesic w najmniej odpowiedniej chwili.
Dlugo szukalem rozwiazania, w akcie desperacji nie liczac na jakakolwiek
poprawe uaktualnilem BIOS. Pomoglo. Co prawda zmienilem juz sprzet, jednak
u nowego wlasciciela hula na pelnych obrotach.