Czy ktos ma lub mial podobny problem.

Autor: Marek Sojski <marsoj121.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 15:05:50 MET

Witam grupe.
Pisalem wczesniej o mojm prolemie i probowalem go rozwiazac za pomoca
wskazowek jakiedostalem ale sie nie udalo. Postanowilem napisac jeszcze raz.
Mam problem z jednym kontem ktore zawiesza sie odrazu gdy tylko klikne na
start+np panet sterowania czy moje dokumety.Gdy klikne na internet explorer
nic sie nie dzieje,nie zawiesza sie ale i tez internet sie nie
wlacza.Zainstalowalem Firefox i ten program dziala.Dziala rowniez program
mailowy outlook ex.Zawiesza sie konto rowniez gdy klikne na ktorys fordel co
jest na pulpicie.Praktycznie bardzo malo mozna zrobic na tym koncie jest
mocno zablokowane a konto jest zalozone bez ograniczen.Najdziwniejsze w tym
jest to ze moje konto dziala bez broblemow.
Probowalem zalozyc nowe konto niestety zawieszalo sie jak tamto.Skasowalem
stare konto i zalozylem jeszcze raz nowe ten sam problem.Juz nie wiem co
moge jeszcze zrobic czy to virus czy jakis inny program blokuje system
windows xp.Nie jestem specjalnie orlem w tej dziedzinieale jakos sobie radze
i dos duzo bloblemow rozwiazalem sam ale z tym nie daje rady.Moze ktos ma
jakos rade lub spotkal sie z podobnym problemem i cos mi doradzi.
Bede bardzo wdzieczny za kazde wskazowki i rady.
Mam windows po norwesku wiec nie wszyskie nazwy po polsku
rozumiem.Jakmieszkalem w polsce to komputery dobiero raczkowaly.
Pozdrawiam wszyskich serdecznie i z gory dzieki za kazda pomoc.
Marek