Re: XP i synchronziacja czasu :)

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 18:30:17 MET

  Rok 2006 - grudzień. Dokładnie to piątek, 1-go. Nieco po 16-ej.
  Nagle zza rogu Jacek Kalinski wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Nie wiem - nie używałem i nie sprawdzałem. Wole nie wpaść z deszczu
> pod rynnę...

Właśnie, właśnie, a jak synchronizować czas pod Windows 2000?

Przeglądałem NET TIME, przeglądałem W32TM, ale widzę, że to chyba
zadziała tylko dla sieci lokalnej - a takowej nie mam, zresztą,
musiałbym w niej mieć serwer czasu, który też jakoś musiałbym
synchronizować ze światem.

Mam programik PKNETTIME, który działa wyśmienicie pod Windows 98, i w
trybie graficznym również pod Windows 2000 - problem w tym, że program
wymaga do synchronizacji automatycznej parametru, podanego bez "/" ani
"-", tj.

pknettime auto

oraz

pknettime info

by wyświetlić okienko informacyjne ze szczegółowym helpem do składni.
Problem jest taki, że Windows 2000 (lub ten program pod nim) zachowuje
sie tak, jakbym żadnego przełącznika nie podał, wyskakuje główne okno
programu - w którym mogę wpisać serwer, zaptaszyć "ustaw", kliknąć
przycisk, i w rezultacie zegar ustawić, ale "to nie to, co tygryski
lubią najbardziej".

PKNETTIME już chyba dawno nie jest wspierany, ale wrzucam go tu:

http://download.yousendit.com/13A40FF2496478FC
(kliknąć DOWNLOAD NOW)

A miałem ci ja pod Win ME takiego "cusia" w autostarcie, i hulało jak
trza:

start /w c:\Programy\pknettime\pknettime.exe auto T vega.cbk.poznan.pl
start /w c:\Programy\pknettime\pknettime.exe auto

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Yahoo! :  marsjanin_tk
  Nigdy nie instalujcie Linuksa, jeśli macie grypę.  :-|