Re: Problem z Windows XP

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 18:47:16 MET

In news:ekn0mo$igh$1@inews.gazeta.pl , *Marek Sojski* wrote:
> Nie jestem pewny czy to odpowiedni temat na ta grupe ale nie znalazlem nic
> bardziej zblizonego do mojego problemu.
> A problem polega na tym. Jak wspomnialem mam Windows XP gdzie zrobilem dwa
> konta dla mnie i dla zony i do przedwczoraj konto zony ciagle sie zawiesza
> gdy tylko klikne na start knap by isc na powiedzmy kontrol panel czy nawet
> na moje dokumety momentalnie sie zawiesza.Internet romniez sie nie wlacza
> natomiast meil dziala bez przeszgod inny ikony gdy klikne tez
> dzialaja.Zainstaowalem firefox u zony i ten dziala.
> Moje konto dziala idealnie nic sie nie zawiesza.
> [...]

No to załóż, żonie konto jeszcze raz, od nowa, nie loguj się na nie, żeby
profil naprawdę był pusty, i przenieś swoje ustawienia.
W tym celu zaloguj się na jakies 3 konto, np. wbudowanego administratora
i fizycznie skopiuj odpowiednią zawartość ze swojego profilu (nie wszystko):
'Jak skopiować dane użytkownika do nowego profilu użytkownika'
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;811151

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)