Problem z Windows XP

Autor: Marek Sojski <marsoj121.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 17:26:00 MET

Nie jestem pewny czy to odpowiedni temat na ta grupe ale nie znalazlem nic
bardziej zblizonego do mojego problemu.
A problem polega na tym. Jak wspomnialem mam Windows XP gdzie zrobilem dwa
konta dla mnie i dla zony i do przedwczoraj konto zony ciagle sie zawiesza
gdy tylko klikne na start knap by isc na powiedzmy kontrol panel czy nawet
na moje dokumety momentalnie sie zawiesza.Internet romniez sie nie wlacza
natomiast meil dziala bez przeszgod inny ikony gdy klikne tez
dzialaja.Zainstaowalem firefox u zony i ten dziala.

Moje konto dziala idealnie nic sie nie zawiesza.

Zlikwidowalem zyny konto i zalozylem nowe i nie stety jest to samo pomimo ze
jest to zupelnie czyste konto.
Juz nie wiem co robic nie ma za bardzo ochoty zresetowac caly twardy dysk
moze jest jakas inna mozliwosc.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Marek
Bede wdzieczny za kazdy pomoc:)